piątek, 3 maja 2013

O mnie

Witam na moim blogu. Nie lubię pisać o sobie, dlatego tylko w skrócie kilka słów o mnie: mam na imię Ania, mam 27 lat, jestem szczęśliwą żoną i mamą, ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim, specjalność rachunkowość i finanse, ale niektórzy twierdzą, że minęłam się z powołaniem – moją pasją jest kuchnia :) Lubię lato, podróże i jak każda kobieta zakupy :) Nie toleruję bałaganu, spóźnialstwa, i nadinterpretacji faktów.

Uwielbiam wszelkiego rodzaju kuchenne kombinacje, kulinarne programy, i właśnie z pasji do gotowania powstał ten blog. Nie była to prosta sprawa, ale dzięki mojej upartości i cierpliwości mojego męża mogę się z Wami podzielić moimi sprawdzonymi, i ulubionymi przepisami :) Na początku miał to być tylko internetowy zeszyt z moimi przepisami (do własnego użytku), ale na jakiejś stronie przeczytałam, że „przepisami trzeba się dzielić”, dlatego podaję Wam moje przepisy i mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Znajdziecie  tu przepisy o różnym stopniu trudności, zarówno proste, jak i wykwintne, dlatego na pewno każdy znajdzie coś dla siebie...

Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.

Kuchnia to serce domu, dlatego zachęcam do eksperymentowania, może pokochasz to i Ty :)

Kontakt do mnie: ania29247@interia.pl

6 komentarzy:

  1. Świetna strona. Bardzo fajne przepisy. Dokładnie, przejrzyście, kolorowo....no i smacznie! :) Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.Bede czestym gosciem bo przepisy sa swietne.Jestem zadowolona ze tutaj trafilam.Pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne,piękne zdjęcia.Jak można tak pięknie wyeksponować to,co się robi- zazdroszczę pomysłowości,poczucia piękna i mam nadzieję,nieeeeee ,wiem,że i dobrego smaku.Jestem tu pierwszy raz i cieszę się,ponieważ już znalazłam dobre rady dotyczące pieczenia chleba,przydały się.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam piec i gotować, a przepisy które tu są to masa inspiracji. Będę polecać bloga, pozdrawiam serdecznie Ala ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje Ci Aniu ze jestes. Dzisiaj jestem pierwszy raz, ale nie ostatni. Pozdrawiam serdecznie z Kanady Malgorzata.

    OdpowiedzUsuń